Dag 06 – Min dag

Skrivet 2011-01-10 Klockan 21:57:26

Dag 06 – Min dag

Idag var det då en helt vanlig vardag igen, skola för Linus, dagis för Elias. Plugg för mig och jobb för Thomas.
Gick ganska lätt att få upp barnen i morse faktiskt. Körde iväg barnen och sen hem och åt frukost. det är toppen med mina dagar, få äta frukost i lugn och ro.
Sen hem till U min pluggpolare och gjorde finslipningar på hemtentan och sen träffade vi en tjej till härifrån som ska börja läsa nu i slutet av Januari. Gav henne en guidning av högskolan sida och hon ska även köpa mina böcker från första terminen. :-)

Sen hann vi med en del snack ocå jag och U innan det var dags att gå hem och hämta bilen och hämta hem barnen.
In på ICA och handlade lite. Hem och laga mat. mamma och pappa var förbi en sväng och kollade på Linus rum som är klart.

Lite strul vid läggningen, som vanligt känns det som med stora sonen. :-(


Nu kvälls mys och Tv tittande innan det är dags att hoppa i säng.

Ja det var min dag det......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!