underbar dag

Skrivet 2008-04-03 Klockan 21:50:17

har det vart idag.
Öppnade på jobbet så jag slutade redan halv ett.
Hämtade barnen och L åkte hem till mormor.
Jag åkte hem, la E i vagnen så fick han sova ute på trappen och jag röjde av lite här hemma.
När han vaknade tog vi och promenerade hem till mormor och var ute på gården och gungade och lekte.
Njöt av det undebara vårvädret.
Var och handlade lite mat, köpte en soda streemer.
Vi dricker så otroligt mycket ramlösa och Loka nu så vi insåg att det lönar sig att inhandla en sån.

Värmde på lasangen som var kvar sen igår och lika gott idag var det.

Barnen somnade tidigt, jobbigt att vara på dagis när de vart hemma så länge. :-)

Sen har vi segat i soffan jag och sambon.
Skönt med helg snart.
Hoppas på bra väder så vi kan börja vårröja i trädgården lite.
Skulle behöva iväg och shoppa lite, L behöver en ny vårjacka.
Och E har dåligt med tröjor.

Ha en bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!