en dålig dag

Skrivet 2008-08-16 Klockan 13:16:51



är det idag.
Har som vanlig känns det som ont i magen och mår pyton.
Ibland tar det knäcken på mig och allt känns bara skit.
Gråter för allt och inget och känner mig totalt värdelös
Är trött, sur grinig  och har absolut noll tålamod.
Känner mig som en totalt värdelös mamma till min barn.
Thomas får ta allt idag.
Jag vill bara krypa ner i sängen och aldrig mer kliva upp.
Hade ett asmtal med syrra på msn och hon fcik mig och känna lite hopp i alla fall.
Hon är min räddning.
Vet inte vad jag skulle göra utan dig syster yster!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2008-08-16 Klockan 17:14:43
Men usch, hoppas verkligen att du snart får må bättre!!

Krya kram från mig

URL: http://sirpalisa.blogg.se/

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-08-17 Klockan 00:14:43
men vännen...de är ju inte ditt fel att du mår dåligt...och jag tror du är en underbar mamma!!!

hoppas av hela mitt hjärta du får bra hjälp den 25e..var hård..så att de verkligen tar hand om dej ..så här ska du inte behöva må.

vila mycke nu vänenn o ha inte dåligt samvete..

å gråt om du behöver o låt dej kramas av man o barn och kom ihåg att du är värdefull!!!

kramar

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!