En ganska bra dag

Skrivet 2008-08-20 Klockan 19:26:33

har jag haft idag.
Var iväg på möte idag med vår friskvårdskonsult, eller nåt sånt.
Vi hade en pratstund idag om hur jag mår och hur vi ska komma till rätta med detta.
Ska börja nu med att vi ska ses 1 gång i veckan och prata stresshantering, göra lite övning ar och prata.
Sen avsluta varje träff med en avslappnigsövning.
Sen ska jag ha som "läxa" att försöka motionera en halvtimmer minst varannan dag.
Sen ger hon massage och vi har rätt till en massagetid i månaden som friskvård genom jobbet.
Nu ska hon se till att jag får gå varannan vecka ett tag som en del i stresshanteringen.
Och det tackar man ju inte nej till :-)
Det var ett jobbigt men givande samtal idag.
Känner att detta kan komma att hjälpa mig.
Hon är en otroligt trevlig och lättsam person och jag känner att jag kommer att få ett bra förtroende för henne.
Jag har svårt att öppna mig sådär och prata om jobbiga saker, men jag känner att jag måste detta nu för att komma tillrätta med allt.
Men så mycket som jag gråtit dessa dagar har jag itne gjort på länge.

Nej nu ska jag ta och göra nåt innan jag somnar av på soffan för kvällen.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-08-20 Klockan 21:13:03
låter bra!!



ja hjälp i förskolan blri man ju alltid förkyld.hi,hi.



nu ska vi natta barn här ..storkillen börja ju skolan i morrn.



kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!