så fick jag för det då....

Skrivet 2008-02-21 Klockan 09:04:29

för nog kom det mer magsjuka, vem insjuknade i natt om inte jag.
BLÄÄÄÄÄÄ!
spydde bara 2 gånger och känner mig ganska ok idag förutom en extrem trötthet.
men vad ska man göra när båda barnen är hemma??. Bara att bita ihop och hoppas klockan snart blir 4 och sambon kommer hem. :-)

Nej nu ska jag kolla vad barnen gör!

ha en bra dag!!

uppdaterar lite.
känner mig piggare nu, har en hemsk huvudvärk men det brukar jag få efter en magsjukevända.
brist på sömn och vätska är inget som passar min skalle som lätt får migrän. :-(
men barnen har skött sig exemplariskt.
Stora L tar sitt ansvar som storebror på stort allvar såna här stunder.
underbara barn!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!