ARG, lessen och besviken

Skrivet 2008-06-01 Klockan 16:01:30

är jag idag.
Trodde jag hade slutat bry mig och vet ju hur de är men ändå kan jag inte låta blir att blir arg för hur de tänker och hur jäkla ego de kan vara.
Lessen och besviken för sambon skull och barnen.
Hur kan 2 vuxna människor prioritera så snett och konstigt.
Kan inte förstå det!!!??!!??!!??!!

Skulle vilja skrika och skälla och be dem dra nånstans.
Men det kan jag inte.
men nån dag snart kommer mitt tålamod ta slut och jag kommer att tala om vad jag tycker och tänker.

Såna här dar uppskattar jag mina nära och kära ännu mer.
De som finns här för oss och de som bryr sig om oss och överöser barnen med kärlek.

Såna vill jag ha i min närhet!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!