svettiga varma nätter

Skrivet 2008-06-02 Klockan 06:29:12

tycker jag inte om.
L kunde inte sova i natt och ville sova hos oss.
så gissa om det blev varmt och svettigt.
Lite plats hade man och vårt sovrum var varmt som en bastu.
Svettten rann, gillar inte såna nätter. :-(

Vaknade halv sex i morse och kunde inte somna om.
SÅ jag gick upp och tog en dusch.
SKönt!!

Skönt att få en stund på morgonen själv innan man ska väcka barnen.
Sambon kom upp efter en stund, och nu har vi i lugn och ro och till fåglarnas morgonkvitter tagit en kopp kaffe,

Ska fixa klart mig och sen väcka barnen.
Ha en bra dag i solen!


Kommentarer
Postat av: sommartjejen

Skrivet 2008-06-02 Klockan 11:14:06
Vi har också varmt i sovrummet, försöker göra korsdrag på nätterna och inatt fungerade det faktiskt skapligt iallafall. Skönt.

Viktors rum är svårt att få svalt i eftersom han somnar kl 19.30 då har ju inte ens solen gått ner - men sova med öppet fönster kan inte den lilla herrn för då vaknar han direkt!

Hoppas ni får en härlig dag i solen.

KRAMIS

Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-06-02 Klockan 21:20:58
nu har jag läst ikapp lite:-)

förstår du längtar efter semester...de är ju så härligt väder ute..men varmt.ler.

jag har suttit i lekparken flera dgr i rad...

ta hand om dej:-)

kram o tänk att din redan är en 2 åring nu..

min lillekille blir 2 i slutet av juni...



URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!