länge sen jag bloggade igen

Skrivet 2008-03-16 Klockan 17:47:15

Känns som veckan som gått har gått åt så mycket till att hålla magen i form.
Slappna av och inte stressa ihjäl mig.
Det började inte så bra i måndags men hemska magkramper, mne ju längre veckan gick desto bättre har jag mått.
Skönt det!!!

Helgen har gått alldeles för fort.
Syster med familj har vart hem på besök och det blir intensivt men trevligt.

Idag är jag en superstolt mamma desutom.
Min L har efter mycket kämpande lärt sig cykla utan stödhjul.
Och jag vet inte vem som är malligast, jag eller han. :-D

Nej nu ska jag mysa med barnen. Kanske hinner med en bloggning senare i dag.

Ha det bra!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!