Ett av kalasen avklarat

Skrivet 2008-11-23 Klockan 19:20:55

Udag var det kalas för familjen,
Mina föräldrar och min bror med familj, och Thomas föräldrar och så L´s gudmor och hennes sambo.
trevligt och enkelt och han fick presenter han gillade.
Lego, en leksaksmotorsåg, en mikrofon, arbetsbyxor,kläder, barnalfapet och en formelett bil som låter skitilla, tack för det storebror. :-)

Känner mig inte pigg alls  just nu, sovit illa och fick ingen sovmorgon denna helg Grrr!
Känns som jag har en förkylning på G i kroppen.
ont i kropp och hals.

Hoppas det inte blir mer av det.
Nej nu ska det slappas på soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!