människor som får mig glad

Skrivet 2008-10-29 Klockan 20:49:43

det finns en del i min närhet som gör mig extra glad.
Tänk bara av att få träffa en del så blir man på så bra humör.
Finns en tjej jag jobbar med på en förskola som är en sån tjej.
Vi är så lika.
Tycker lika om det mesta, skrattar åt samma saker, gråter åt samma saker.
och blir glada över samma saker och även arga på samma saker.
Vi har aldrig umgåtts utan för jobbet men hon är en så tjej så bara vi ses så blir vi glada.
Även när allt är jobbigt och nån mår dåligt så blir vi verkligen glada av att ses.
Jobbade en stund med henne idag och det var ett bra tag sen sist.
Men jag tycker verkligen om henne.
Så hon räddade min dag!!!
Tack för att du finns. A-M.




Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-10-29 Klockan 22:43:54
Å sånna människor,vänner är guld värda!

vad skönt att du har henne och hon har dej !!!

nu ska jag sova efter en fullspäckad dag me barnsång,vänner o cafe..

och i morgon är de öppna förskolan o vänner som gäller.

kramkram vännen!!!!

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Yvonne

Skrivet 2008-10-30 Klockan 21:03:40
Kan det möjligtvis vara Ann-Marie Persson som gjort din dag så bra??? I så fall kan jag förstå det. Skönt med härliga vänner.

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!