Måndag

Skrivet 2008-09-01 Klockan 19:35:33



är inte min dag det.
vet inte varför, men magen är galen på måndagar.
Och segt är det att komma upp och lång känns dagen på jobbet.
Men idag var det lite som var på min sida i alla fall.
SKulle ha ett barn som gick sent sent men han fick gå hem lite tidigare så dagen vart inte riktigt så sen som jag trodde.

Hem och laga mat och sen hann vi se bolibompa tillsammans jag och barnen innan det var natt ningsbestyr och läggning som gällde.
Min kväll och läsa sagan, ikväll blev det teskedsgumman.
En gullig saga tylcer jag och en favorit sen jag var liten.

Idag är det bara 1 vecka kvar till tiden går ut för syster ysters bebbe.
Åh vad jag längtar!!!!!
Ska blir så spännande att se vem som gömt sig därinne.
Jag tror det blir en kille denna gång, vet inte varför men jag har den känslan.
Hoppas den kommer snart!!
Då blir det en tripp till Stockholm och gosa bebbe.

Nej nu ska jag ta och dricka en kopp kaffe med älsklingen min.




Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: ulrika

Skrivet 2008-09-01 Klockan 22:17:00
ja det tycker jag verkligen att du ska göra om du känner så! :)

URL: http://ullabeella.blogg.se/

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-09-02 Klockan 11:46:39
ååå vad spännande me bebbe.

låter jättebra du går till ngn o pratar o får hjälp.

tror absolut att de kommer hjälpa på traven...

men alltså ska du verkligen jboba när du mår sådär..kunde du inte få bli sjukskriven då.

nu ska jag ut o hämta storkillen i skolan.

hur går de för din ..

kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!