en bra helg

Skrivet 2009-12-06 Klockan 16:45:43

en bra helg har vi haft här hemma,. igår var vi till Åsby och strosade. Köpte inte så mycket men gick och  kollade på allt fin de har där.
Vi fikade och barnen tyckte det var så mysigt där med alla fina tomtar.
köpte lite plock och gjorde en egen blomgrupp med ljus och en tomte i. ska försöka fota den sen och lägga in.
I dag har vi vart hem till mina föräldrar och ätit mat med resten av min familj.
gott var det och skoj att träffa alla.
Hem och har doftar det nu jul efter vårt pepparkaksbak. barnen ska dekorera dem lite fint när de svalnat och då kanske det kommer foton.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2009-12-07 Klockan 11:18:10
Ja, jisses va massa fint det fanns på Åsby!!

Det är så mysigt där tycker jag när det är julstäning.

Jag köpte några stooora ljus & stormlykta, en nusnäs stake till vanliga sterinljus & lite småplock.

ville ha en kungsgran men hittade inge granar alls....

Får bli en tur till Bauhaus.....

Ha en bra dag!

Kram

URL: http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!