ny säng

Skrivet 2009-12-13 Klockan 13:06:54

hur underbart är det inte att vi äntligen köpt ny säng. stor skön och härligt nybäddad med nya lakar, påslakan och örngott.
man ville inte gå upp i morse. och jag längtar redan att få gå och sova igen.. hmmm kommer att tillbringa mycket tid i sängen numera känns det som ;-)
vi inhandlade även ny garderob till hallen En ställning med korgar och lådor och sånt och så ett snyggt tyg att hänga för. det blev så fint. plockade och rensade bland handdukar, gardiner och sängkläder. snacka om att man har mycket skit som aldrig nånsin kommer sättas upp igen. blev nog tre stora sopsäckar som slängdes.
så nu är det bara lite ommålning som ska göras i hallen för att få den som vi vill.
Idag har vi rensat och plockat så julstådningen är så gott som klar.
Ska baka lusskatter med barnen idag oxå. fuskar med färdig mix.
Allt för att göra det så smidigt som möjligt för mig.

vill passa på att gratta Vickan och Jimmy i min blogg som fåt en liten son. En Sixten som kom som blixten i fredags.
Och jag är ju lite mallig då jag gissade att de skulle få en kille. Så stort grattis Vickan till den lille killen.



Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-12-13 Klockan 21:05:25
Tack :-)

Fasen vad duktig du varit och hållit på i köket idag!Kola skulle jag med vilja koka,får se om tiden räcker till.

Vi kan väl höras under veckan och planera in en träff!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!