underbar lördag

Skrivet 2009-12-19 Klockan 20:42:00

lite för kallt ute bara denna dag. vi har väl haft 15 minus här hemma hela dagen men vet att det vart kallare nere i Norberg.
startade dagen med att följa med mamma till Avesta, hon skulle handla klart de sista julklapparna. kändes så skönt att vara klar för det var mycket folk. mamma visste vad hon skulle ha så det var smidigt.
Jag kom dock hem med ett par jeans och 2 nya BH. jag brukar sälla hitta nån som sitter skönt och idag hittade jag 2.

sen hem en vända och så var vi upp till Flängan och fick träffa ny tillskottet Sixten. Så liten och näpen och bara såååå söt.
Gosiga Irma var en stolt storasyrra som pussande och gosade med lillebror. Hon och vår E lekte så fint ihop.
Alltid lika trevligt att komma dit, är så avspänt att umgås med Vickan och Jimmy.
SÅ tack för en trevlig stund och gott fika, trost att det var sockerkaka bakad på mix. härligt att det inte bara är jag Vickan- Hi hi hi.

nu har vi ätit gott här hemma och bastat. nu är det lördagsmys i soffan med chips och dipp och Robinson.



Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-12-20 Klockan 20:08:29
Mix är det nya i mitt liv ;-),förenklar allt :-)

Många kramar!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!