borde packa

Skrivet 2009-07-26 Klockan 09:49:35

inför kryssningen, men jag har ingen ork, hittar på annat att göra hela tiden men det slutar ändå med att jag sätter mig vid datorn.
Skulle dessutom vilja vänta ut Thomas och se om han tar tag i det hela.
Av nån anledning blir det alltid jag som packar till barnen, hmmm undra varför det blir så jämt.
De är väl bådas barn eller????
Nej då han packar till sig och då menar jag kläderna, resten förväntar han sig att jag ska fixa.
Grrr blir lit ilsk.
 Så idag avvaktar jag nog in i det sista.
men jag vet ju att det kommer att sluta på samma sätt i alla fall.
och lika bra att jag packar till barnen så de får med sig allt de  behöver och de kläder jag vill.
Kanske det han vet min käre sambo. He he he.





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Skrivet 2009-07-26 Klockan 11:35:44
Hej !

Vad kul att åka på kryssning!!

Vincent älskar att åka stora båten som han säger ;)



Du, jag kan inte annat än att hålla med vad det gäller killar och packning, el kläder överhuvudtaget(iaf här hemma )

Jonas har inte aaaaning om vad Vincent behöver , vad han har för storlek knappt, och ännu mindre så skulle han komma på tanken att gå in i en klädaffär och handla kläder!

Så även fast det bara behövs badbyxor, rent ombyte, tvål och puffar tex till badhuset så packar JAG:)

Sem om det jag packat ner kommer hem igen..ja, det är en annan fråga...



Ha det så himla kul på er lilla tripp!!



Kram J

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-07-26 Klockan 13:43:47
ja det är nog en typisk kill grej Jennifer! :-)

Nu har vi packat i alla fall och mycket riktigt så blev det som jag trodde.

ska bli skoj med kryssning, det blir första gången för E eller vi åkte när han var 4 månader, men det lär han väl inte minnas så mycket av.

Ha det bra du med!!

Kram

URL: http://ockenutta.blogg.se/

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-07-26 Klockan 21:33:15
Hmm jag känner igen det där ;)

Kram

URL: http://www.williamebba.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!