blogg torka

Skrivet 2009-03-17 Klockan 20:01:54

har inte mycket att skriva om idag.
En bra sak med denna dag, solen sken på eftermiddagen när vi var ute på jobet, satt på en bäk mot husväggen och barnen. de få vi hade lekte i snön framför oss.
Gissa om mna njuter av sitt jobb då, underbara glada barn som leker och solen som skiner.
Underbart!


Sen har vi träffat syrran och barnen idag, mycket Mellegos.
Norah leker för fullt med mina barn så man hinne rinte få lika mycket gos var henne, men massa bus vart det idag.
Godningar.
Alltid kul att få tid att umgås med syrran, även om det känns att vi itne riktigt fått den ti jag velat denna gång, eftersom hon var här när en annan har jobbat, och jag har gått sena skift. :-(

Men de kommer upp i påsk igen så då ska det väl blir mer tid.

Nej nu ska jag fixa lite inför morgondagen.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!