bra helg trots allt

Skrivet 2009-03-15 Klockan 20:01:08

ja helgen vart bättre än jag trodde.
trodde den bara skulle bestå av tårar och funderingar.
men det har blivit en del skratt och vila oxå.
Idag har vi firat Julia,brorsans dotter som fyllt 10 år, stora tjejen.
Stort grattis och hurra för Julia!!




Syrran och barnen är hemma så det blev lite Melle gos och Norah och mina barn har lekt lika bra som vanligt.
 Var kvar hos bror och familj länge och när vi skulle hem igen så fick vi som vanligt inte L med oss.
Han ville som vanligt sova hos mormor och morfar nu när mia och barnen är hemma. :-)

Nu sover E snart och jag och Thomas ska mysa lite, ta en liten Irisch coffee.
Gott!!
Jag älskar honom så jäkla mycket, min älskade underbara sambo.
Han har verkligen vart ett suveränt stöd och min klippa dessa tunga dagar.
han vet när han bara ska ge mig en kram eller när jag behöver peppas lite.
Älskar dig så mycket Thomas Törnqvist!!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-03-15 Klockan 20:46:28
Låter som ni haft en härlig helg :-)

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-03-15 Klockan 23:54:56
vad skönt att ni haft en mysig helg..behövde du!!!!

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!