en toppen kväll och sliten söndag

Skrivet 2009-05-10 Klockan 17:30:11

ja går kvällen var verkligen toppen.
Hade hem vänner innan och det var toppen, drack gott och åt lite ost och kex innan vi promenerade till festen.



Mycket folk och många man kände.
Mycket prat och många skratt.
Bra musik och massa dans.
Ja det var verkligen en helt underbart rolig kväll och det var länge sen jag hade så kul.
Både jag och Thomas var på topphumör och båda hade vi jätteskoj.
Sen promenerade vi hem Thomas och jag och jag var bara så hungrig och sugen på en fet flottig hamburgare, då är det synd man bor i kärrgruvan, :-(
Men vi mumsade lite ost och kex och väldens godaste fetaost. (Tack för den Vickan) :-)

Sen sov vi gott och jag fik en chock när jag vaknade och klockan var kvart över 11.
Minns inte när jag sov så länge sist.
har nog inte hänt sen man var tonåring. :-)
När vi vaknade så var jag lika sugen på hamburgar och då kom vi på att vi hade det i frysen och till och med hamburgebröd hade vi hemma, varför kom jag inte på det i natt.



Så man är lite lagom sliten och seg idag.
har blitt mycket Tv-spels spelande idag.
Det gillar L så han har vart nöjd trots 2 slitna föräldrar.
E ha roat sig bra själv, en bil eller lastbil i handen och han är nöjd.

                                                                                                 

Nej nu ska vi beställa lite mat, blir väl pizza skulle jag tro, perfekt bakfyllemat.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-05-10 Klockan 20:58:09
Kul att ha en sån lyckad kväll!

Och trevligt att osten smakade bra :-), har inte smakat än.



Nu ska jag krypa till kojs.



Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!