dåligt med bloggandet igen

Skrivet 2009-11-02 Klockan 20:49:11

har verkligen njutit av helgen och inte suttit vid datorn så mycket.
Helgen ahr vart bra och jag mår ganska bra nu, eller väldigt mycket bättre än på väldigt länge.
I fredags tog barnen och jag en lovdag. mös och njöt av ledig dag. Hade besök på eftermiddagen  av goa Irma och Vickan.

I lördags jobbade Thomas, då det var allahelgona, L var med honom på jobet ett tag och jag och E mös hemma och låg i soffan och kollade på film.
Sen åkte även vi ner till Thomas och sen lämnade jag barnen till mina underbara föräldrar som skulle ha dem på natten.
Thomas och jag njöt av god mat och lite mys och gick sen en sväng till Risbergsverksta och kikade lite när  en av Thomas vänner spelade där, var pubkväll med musik, hårdrock eller vad man ska säga, inte min musikstil precis.
Men skoj att träffa folk, även om det för min del blev en nykter kväll, vill inte dricka med tabletterna jag äter nu, det kan förvärra ångesten står det. Och det vill jag inte riskera

vi kom hem i skaplig tid och åt lite ost och kex innan vi la oss. sen fick jag nästan en chock när jag vaknade av telefoen dagen därpå och klockan var 12!!!!

Söndagen var lugn och vi slappade och njöt av att bara vara hela familjen.

Denna vecka är det VFU och det är så skoj att få vara ute på en förskola och träffa massa goa barn och vuxna.  :-)

Är så skönt att känna att ångesten inte är här så ofta och väldigt lindrig när den väl kommer, så skönt att inte alltid känna den hemska oron i kroppen.
Ska försöka ta dagen som den kommer och njuta lite mer av livet.





Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-11-03 Klockan 08:39:14
Härlig helg! Hoppas din vecka ute på VFU:n blir jättebra. Kram Y


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!