en rörig dag

Skrivet 2010-02-09 Klockan 20:24:41

ja det känns som dagen var rörig.
förmiddagen gick åt till att prata i telefon. :-)
tyckte det ringde hela tiden. men jag fick lite gjort oxå. började skriva på sagoanalysen vi ska göra.
sen åt jag lunch med Thomas och när vi satt där kom Mats och Christine och Elsa. Trevligt!
hem och hade litteraturseminarium, det gick bra och det var en halvbra bok vi läst och pratade om.
sen kraschade servern i Falun så allt fick ett hastigt slut.
handlade och hämtade barn och så hem och lagade mat.
slappat och mös med barnen till Bolibompa och nu sover de gott.
här hemma slåss nästa Thomas och jag vem som ska natta dem.
det är ju bara så kul när man kan läsa kapitelböcker för dem.
Just nu läser vi Gusten Grodslukare, kul bok. tror nästan vi tycker den är bättre än barnen. ;-)
nu ska jag mysa med Thomas här.
Igår bokade vi en hotellnatt. så på fredag vid lunch drar vi till Örebro för att äta, mysa och sova på hotell.
vi firar att vi vart tillsammans i 10 år på fredag. tänk att det är så länge......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!