jobbar vecka

Skrivet 2010-07-06 Klockan 10:35:56

japp denna vecka jobbar jag hela veckan. i söndags kväll och måndags morse kändes det mindre kul att veta att man ska jobba denna vecka.
men väl på plats så var det så skoj.
Träffa gamla arbetskamrater och massor av goa ungar var inte helt fel. Jobbar med trevliga tjejer som det funkar bra med och snälla goa barn.
Men snacka om att komma in i det fort igen. kändes ju inte som det snart är ett år sen jag slutade.
Så det blir nog en bra vecka trots allt.
Sen är det sommarlov igen. I alla fall i 4 veckor då Thomas är ledig och jag sagt ifrån att jobba då.
Idag jobbar jag bara 3 timmar så det är helt ok.
Elias är redan på dagis dock  då han håller på att skolas över till stora avdelningen.
Linus ska vara hos morfar idag med.
Men innan vi åker ska vi käka lite lunch.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2010-07-06 Klockan 20:56:02
Blir skönt sen då när du är ledig.

önskar er en jättemysig semester.

härligt med sol!!!

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!