pust för denna dag

Skrivet 2010-03-19 Klockan 16:46:47

hade sett fram mot denna fredag. skulle lämna in ett arbete i morse hade jag tänkt och sen trodde jag att det skulle bli en slappar dag.

en egodag. men nej då,
högskolan bestämde sig för att lämna ut nästa veckas hemtenta redan igår kväll och dum som jag är kollar jag ju på den.
Jaha så det var bara att lämna barnen i morse och sen hem och sätta sig och skriva.  tog mig inte ens tid att äta frukost. sen skrev jag i ett fram till halv tolv för då var jag tvungen att hämta Linus som skulle till tandläkaren och kolla munnen.
han hade lite otur igår och sloj munnen i ryggstädet på en stol, aj aj aj. men det var ingen fara.
sen hämtade vi Elias och vi åkte till bibblan och sen till cafe kaka och tog en fika.
hem och fick barnen att leka fint med varann, eller inte........
men jag fick skriva lite mer och har nu läget lite under kontroll känner jag,
den ska inte vara innen förens på fredag men man vill ju jobba undan i alla fall.
så min egodag vart en plugg dag och nu är jag helt slut.
I morgon lär vi ta oss till avesta och inhandla nya fodrade gallonisar till Elias för hans har börjat läcka in vatten så han bli sjöblöt upp till knäna.
fattar inte hur, för det är inga hål eller nåt i dem.???!!??!!??!

en skit dag idag rent ut sagt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-03-20 Klockan 14:07:48
GLIPAN!!!

Är det verkligen inte samma problem som jag har, att de sitter ner i vattenpölen och får in vatten mellan stövelkanten och slutet på galonbyxorna. Viktor var också sådär blöt ända upp till låret innan vi fick det att fungera lite bättre igen! =)

KRAMIS från Somris


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!