den långa dagen blev längre

Skrivet 2010-05-04 Klockan 21:23:09

för lagom till vi skulle gå och lägga oss så får Elias ett hemskt kruppanfall.
så det tog sin tid innan han lugnade sig, kunde ta medicinen och den fick verka så ha kunde andas lättare igen.
natten igenom gnisslar han sedan tänder så vi sov typ inget i natt varken jag eller Thomas.
Usch det är så hemskt med krupp, eller falsk krupp heter det väl.
första laddningen medicin han fick kom mitt i en hostattack så den hostade han ut över hela mig. KLADDIGT!!

så i morse när klockan ringde var vi lagom slitna, och Thomas jobbade hemifrån på förmiddagen och jag åkte på VFU. gissa om jag var trött där, men gjorde det jag skulle och de hade full förståelse att jag var lite sliten.

hämtade hem Linus och löste av Thomas som åkte till jobbet en sväng.

Nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter men kan ändå inte slappna av så pass att jag somnar.
hoppas nu på en lugn natt så vi får sova.



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2010-05-04 Klockan 22:10:10
åå va jobbigt me krupp..för er alla.

plutten.



fin blogg igen!!!

har inte varit inne på ett tag...så nu har jag lite o läsa ikapp.



kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2010-05-04 Klockan 22:11:29
ha ha måste bara skriva en sak till..jag lägger också alltid fram kläder kvällen innan o har också svårt släppa de till nån annan..

å jag är me kontrollfreak ...ler.

kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!