Aldrig mer fet

Skrivet 2012-12-21 Klockan 09:44:56

har precis sett gårdagens program av Aldrig mer fet och blir så arg när människor får en chans och alla hjälp man kan få och ändå inte tar emot den.
Hon hade ju alla hjälp hon kunde få, om ändå jag kunde få den.
Har ju kanon bra hjälp genom min coach R och även den andre x coachen Ro.
Men inte på samma sätt som de i programmet på tv har.
 
Jag har vart i en svacka sista dagarna efter jag nådde mitt första delmål.
Tror det delvis beror på att stressen över examensarbetet lagt sig men även att jag valt att ta nästa steg i att sluta med mina antidepp piller.
SKulle trappa ner ett steg till och ta varannan dag med jag glömde ju att ta så jag slutade helt rakt av.
Tror det ska gå för jag mår så bra mentalt just nu.
Men när man slutar med pillren så sjunker man ju lite trots allt och det känns.
Sover dåligt, känner mig trött och deppig, vill bara gråta vid minsta motgång.
Men sist gick det ju över på en vecka så jag tror på det nu med.
Annars får jag väl ta och börja med dem igen.
 
Är lite nerövs för julen och ätandet.
Har ju så kass karaktär när det gäller smörgåsar och sötsaker. Men hoppas med hjälp av Thomas att det ska gå.
Blir väl mindre med träning på Arena men ska träna hemma isället under dessa dagar.
 
Tro på mig själv och ger mig en spark i baken så!!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Skrivet 2012-12-21 Klockan 13:54:05
Du klarar det, så duktig som du varit och med den hjälp och peppning du får så kommer det att gå. Tro på dig själv. Kram

Postat av: Hanna Helbig

Skrivet 2012-12-22 Klockan 08:42:03
Hej Pernilla, vad impad jag blir av dig! Läste just någonstans att det inte är mellan jul och nyår man förstör sina mål genom att äta fel utan mellan nyår och jul...God Jul och lycka till! Hanna

Svar: Hej!Tack!
Jag hörde det jag med och försöker intala mig det nu.

Ha det nu!
God jul till er med.
Pillas blogg


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!