framtiden

Skrivet 2012-12-13 Klockan 08:35:17

Börjar bli lite nervös inför januari och jobbstarten.
Nu ska man snart använda sig av allt man läst under 3,5 år.
Pirrigt, nervöst och lite oroligt.
Lära känna nya arbetskamrater, barn och föräldrar.
Det blir på allvar nu.
Skojigt, men nervöst.
Hur ska man klara det?
Kommer jag fixa det?
Blir jag den där förskolläraren jag vill bli??
 
Ja det är många tankar inför januari nu.

Men men hjälp av arbetskamrater, en bra chef och lite självförtroende kommer det bli bra.
Och ingen förväntar sig väl att man är klar och färdig och fixar allt bara för man kommer från skolbänken hoppas jag.......
 


Kommentarer
Postat av: mamma

Skrivet 2012-12-13 Klockan 12:05:21
Det är klart att du fixar det.Kram

Svar: tack mamma. <3
Pillas blogg


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!