nya mål

Skrivet 2012-12-25 Klockan 23:47:04

Har funderat i ett par dagar vad som ska bli mina nya delmål i min viktresa.
Två mål ska jag nog sätta upp denna gång.
Ett för träningen och ett för vikten.,
Träningen vet jag målet, ska klara av att springa 5 km innan maj månad är slut
Vikten har jag lite svårare att bestämma mig för, vet att -10 kilo är nästa mål men innan vilket datum är svårare att sätta. Vill ha ett rimligt datum men samtidigt ska datumet sätta lite press.
 
Hmm hur snabbt kan det vara rimligt att gå ner 10 kilo???
 


Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2012-12-25 Klockan 23:55:10
9-10 veckor klarar du det galant på :)

Svar: tveksamt, har gått ner i snitt ett halvt kilo i veckan nu....
Pillas blogg


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!