sova

Skrivet 2012-12-19 Klockan 08:17:01

Jag skulle vilja sova en hel natt, är detg för mycket begärt.
Har haft en vecka med lite sömn och det är drygt!
Får det med jämna mellanrum och vet att det går över men när man är inne i en sån vända är det så drygt!.
I natt sov jag till halv 4 sen var det kört.
Igår natt sov jag nästan inget alls.
Känner mig helt slut i skallen.
Ska försöka ta mig iväg och träna ikväll och hoppas det hjälper till.
 
Idag blir det slutspurten på examensarbetet.
J kommer hit och vi ska läsa och korrigera för sista gången innan vi lämnar in den till handledaren för att se om den blir godkänd för att gå upp till oponering.
 
Sen vid lunch ska jag och Thomas åka till Västerås och byta en födelsedags present som han fick.
Mysigt att få ett par timmar själva även om det är shopping.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!