en skitdag

Skrivet 2012-09-07 Klockan 17:52:33

usch vilken skit dag jag har haft.
Konstant sugen på något, vad som helst egentligen, men godis godis godis säger jag bara.
Tur vi inte hade nåt hemma. :-(
Har vilodag från träning så jag kunde inte ens sticka ut och avreagera mig.
Dessutom 2 föreläsningar idag så jag har vart bunden vid datorn. Kan vara därför jag vart så extremt sugen.
 
Men men har inte syndat så jag är glad för det.
Eller syndat finns egentligen inte enligt xtravaganza, de säger bara man avväger om det är viktigt att få ta den där godisbiten eller bullen eller vad de nu är. Anser man då att jag idag är det värt att äta den, men inte för att jag måste utan för att jag vill. Man ska inte prata om att unna sig eller fuska enligt dem. Låter lite rörigt kanske men vettigt när man läser mer om det.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!