det sista gjort

Skrivet 2013-01-15 Klockan 12:12:57

Nu är ventilering av examensarbetet klart.
Opponerat och responderat.
Bara kvar att lyssna på några arbeten till
Men detta var det sista som gjordes på Högskolan Dalarna.
Ja ska fixa till lite på arbetet,men ändå sista tillfället vi var inloggade på fronter och satt i ett seminarium-
 
3 1/2 års studier är avklarade!!
Fasen vad det känns skönt.
Många gånger har tankar funnits att hoppa av för detta klara jag inte.
Men med hjälp av underbara medstudenter och familjen så klart så har jag fixat det.
Jag lilla jag alltså!
Det känns stort.
Jag har en högskoleutbildning och ett jobb där jag känner att här trivs jag och kan göra ett bra jobb.
 
Jag har växt och utvecklats nåt enormt under dessa år.
Har aldrig känt mig så stark och haft en så bra självkänlsa som jag har nu.
men det har vart en lång resa med både tårar, skratt och ilska.
 
Men nu är det klart!
Kommer nog kännas tomt när man lämnat in det färdigfixade arbetet, men skönt
 
Men som sagt hade aldrig klarat det utan familjen och mina 3 musketörer, U, P och E.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: mamma

Skrivet 2013-01-16 Klockan 10:26:10
Kom ihåg att först och främst är det du själv som klarat av det naturligtvis med peppning och hjälp av övriga. Men var STOLT över dig. Du kommer att bli en toppen bra förskollärare. Lycka till och grattis än en gång. Kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!