känslosamt att träna

Skrivet 2013-01-04 Klockan 20:33:10

Körde ett bodybalance pass idag igen och snacka om att de frigör känslor i mig.
I onsdags så rann tårarna under avslappning/medationsdelen och hela vägen hem
Idag så kände jag ett lugn och leendet spred sig allt bredare under samma tid idag.
Sen log jag hela vägen hem tror jag och kände mig verkligen lugn, avslappnad och lycklig.
Vet inte vad det är som triggar igång känslorna.
Men under hela avslappningen pratar R men lugn röst och hur man ska fokusera.
En häftig känsla helt klart.
Så det är ett pass jag ska fortsätta gå på regelbundet.
 
Körde en vända på gymmet innan, 45 minuter på löpbandet, 25 minuter intervaller med löpning 2 min och gång 1 min.
Sen skulle jag kliva av var det tänkt men en tjej som jag känner lite grann ställde sig på bandet bredvis och så var det 20 minuter gång och prat.
Sen 30 minuter styrketräning innan bodybalancen.
Två pass inbokade nästa vecka, kettel och cirkeltränign.
Ska försöka få till någon form av träning i helgen oxå.
 
Kom hem och maten stod på bordet, inte helt fel,.
Lax och en sallad på morot, vitkål och purjolök och till det, soja och wasabi. MUMS!!
 
Nu mys i soffan med barnen.
 
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Skrivet 2013-01-06 Klockan 07:49:41
Längesedan jag "hälsade" på dig här. Ville bara säga vad duktig du är och fantatiskt att ta tag i sånt man vill ändra.Det gör du bra!..Lycka till. / Lena

Svar: Tack det var snällt sagt Lena. Det värmer!!
Pillas blogg


URL: http://www.jozzan.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!