utvärdering och planering

Skrivet 2013-03-10 Klockan 18:58:35

Veckan som gått:
Träningen har gått enligt planerna. Pass söndag och måndag. Milon en dag. Skulle tränat idag men halsont sätter stopp.
Maten har gått bra. Lite slarv på fredagen men inte så mycket som det brukar.
Mental träning: Lyssnat i bilen till och från jobbet, inte helt optimalt men får i alla fall till det då.
Mental näring: Var på Me and I party i lördags, fina kläder och trevliga tjejer.
 
Känns som veckan gått riktigt bra på alla sätt och vis. Maten på jobbet är det svåraste men får gilla läget och äta så bra det går där och inte fundera mer över det jag inte kan påverka. Äter inte smörgåsar så det är ju bra, försöker ha med mig mellanmål själv för att ändå få äta nåt.
Träningen går bra och jag känner att jag blir starkare och orkar mer.
 
 
Planer för veckan:
Mat planerat, beställt proteinpulver att kunna ha till mellanmål. Ska ta med till jobbet för att kunna ta till mellis där för att skippa smörgåsarna.
Träningen har jag inte fått till helt än men minst tre tillfällen ska det bli, men vet inte dagar än. Men milon går alltid att få till!!
 
Bita ihop och lägga fokus på att få till mentala träningen på ett bättra sätt i veckan. Är så trött på kvällarna att jag somnar på soffan så det är svårt att hinna med det då. Får lägga in det när jag kommer hem från jobbet, eller direkt efter maten....
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!