det blir värre

Skrivet 2009-10-04 Klockan 17:10:32

ja alla sa det skulle bli värre innan det blev bättre och nog stämmer det allt. panikångesten är här mer eller mindre hela tidern, känns som ett ständigt tryck över bröstet, tårarna är nära hela tiden och jag har sån oro och ångest i kroppen att det inte är sant.
Jag mår så jäkla dåligt. vill bara sova sova sova.
Men det funkar ju inte heller.
Hade en bra kväll med Thomas igår, åt gott och mös på soffa, jag sov till och från men bara det att ha honom nära betyder massor.
Sov inte bra i natt heller, orolig sömn hela tiden, tycker inte sömnpillren hjälper alls.
men läkaren sa att det skulle bli värre innan det ble bättre och så säger andra med erfarenhet av ångestdämppande, men trodde inte det skulle bli så här jobbigt, fattar inte hur jag skra fixa det!?!?!?!?


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Skrivet 2009-10-04 Klockan 20:33:53
Klart du fixar!! Det blir bättre och bättre dag för dag....



Puss puss <3

Postat av: Linda A

Skrivet 2009-10-04 Klockan 21:05:43
ja det här är inte lätt...själv blev jag lämnad av min man när jag mådde så där...jävlig situation som tar på hela familjen....hoppas ni finner styrka....de behöver man i den situation du är....

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-10-04 Klockan 21:15:30
ja det är tufft, vi har stort stöd och hjälp av min familj, de betyder mycket nu.

Postat av: Somris

Skrivet 2009-10-06 Klockan 19:35:40
En dag i taget vännen, du vet att jag har en närstående som äter sån medicin som dig och vi var nere på botten men nu är allting MYCKET bättre. Så håll ut!!!!

kramar om


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!