Den eviga magsjukan

Skrivet 2008-04-01 Klockan 14:12:54

har slagit till igen och först blev sambon sjuk och igår var det min tur.
Tillbringade största delen av gårdagen på toaletten.
Puh vad jobbigt det var.
Var helt matt tillslut och hade värsta migränen, pga vatskebristen skulle jag tro.

Men känner mig piggare idag i alla fall som tur.
och nu måste det väl ändå vara slut.

NEj nu ska jag klä på mig och sätta mig på trappen och njuta lite av vårsolen.

Ha en bra dag!!


Uppdaterar lite.
ja vilken eftermiddag det blev, hann inte mer än ut så ramlade lillkillen och slog i läppen så den sprack.
Fick åka till läkarstationen och de limmade igen glipan.
Åh vad lessen han blev då och arg.
Han sa inte så mycket innan i bilen ner och innan vi fick komma in, då var han glad och sa bara Bang när han tog på läppen.
Men när sköterskan skulle limma läppen skrek han ilsket.
Nu har han en liten fläskläpp och en aning till blåmärke på läppen.
Plutten min!!

Men sen var allt bra och vi njöt lite av vårsolen.

Nu sover de små och sambon är ute och springer lite.
Skönt för han att komma igång och röra sig igen nu efter alla magsjukor och skit vi haft.

Ha en bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!