varför snö???

Skrivet 2008-04-09 Klockan 19:50:42

ja vad ska skiten ner och göra nu.
Nu vill jag har sol, värme och vår.
Blä alltså.
Här har det snöat mer eller mindre hela dagen.
Men det blir inte mycket på marken det mesta försvinner ju allt eftersom det kommer ner.
Men det är lika deprimerande att det ffaller snö hela tiden.
Vill inte!!!!!!!!!!!!!



MOTION!

Ja det är lite av ett nytt inslag i mitt liv eller jag sambons liv med för den delen.
Vi har börjat lite med att äta bra mat, Nyttigt i veckorna, för att kunna synda på helgerna.
Jag låter blir godis och chips så gott jag kan och det går riktigt bra.
Sen har jag ju promenerat 2 dar i veckan men det har kommit av sig lite pga alla sjukdomar både här och hos henne.
Men jag har idag cyklat på vår motion cykel i alla fall.
Och sambon har börjat sronga om kvällarna.
Vi puschar varandra att komma ut eller på cykeln ett par kvällar i veckan.
Kul är det!
Och reslutat på min vikt har det gett.
6 kilo närmare bestämt.
Det är kul!
Känns på kläderna att man minskat lite.
Och fått höra det lite av vänner med att det syns.
Det gör mig glad och sporrar till fortsättning!
Nej nu är det sängen som gäller.
God Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!