AHHHHHHHHHHH

Skrivet 2008-08-05 Klockan 15:47:06

ibland kan jag bli galen!!!!!!!!!!!!!
Känner mig lite lätt irriterad och sur just nu, så det blir nog inget bra blogginlägg men känner att jag måste skriva av mig lite ilska!.
Har inte haft nån bra dag idag, utan min mage har pajat ur helt.
Sånt är ju inte kul.
Känns lite bättre nu men så gör en viss person en viss sak som han vet att det gör mig irriterat galen.
Men ändå så händer det om och om igen.
Grrrrrrrrrrrrrrrrr!

Så får man ta lite skit och så ta tag i allt som man inte tänkt. och så viss blir det bra men just nu är jag bara ilsk!!!!!!!!!!!!!

Nu får det vara bra!
Skriver kanske mer när jag lugnat mig!


Kommentarer
Postat av: Somris

Skrivet 2008-08-07 Klockan 09:02:10
Usch då, det där lät inte roligt alls.

Hoppas du snart mår bättre o att personen i fråga tar sig i kragen!!

kramis


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!