ba dag som slutade mindre bra.

Skrivet 2008-08-21 Klockan 20:19:31

har haft en bra dag och mått relativt bra.
Men på eftermiddagen så blir lilla sonen hängig och pappsen får hämta hem honom från dagis.
Förkyld och inte pigg alls.
Inte nån feber men det är nog på G.

Sen händer det en mindre trevlig incident som  jag inte vill skriva om här men det är nåt som gör att någon i mon närhet blir otroligt lessen och besviken.
Får lämna Thomans med barnen mitt i matlagningen och pannkaksgräddning för att åka hem tilld en lessna personen.
Satt där i flera timmar och pratade och delvis grät jag med.
Det finns en som gör vissa så lessna och besvikna och bara är så ego och tänker på sg själv.
Och personer i dennas närhet gör inget åt saken utan den får bara hållas.
Blir så arg att jag kan explodera.
Mår itne bra av se denna lessan person som är en av de finast och snällaste jag vet.
som alltid ställer upp.
Låter rörigt kanske men vill inte avslöja för mycket.

Men det tar på krafterna och när jag inte heller mår bra,
Men immorgon blir det att vara hemma med lille E och ta det lugnt.
Känns rätt ok faktiskt.
Inte kul att han är sjuk men det är precis vad jag behöver en lugn dag hemma utan måsten.

Ha en trevlig kväll.
Nu ska jag bara krypa ner i sambons famn här i soffan och mysa.
Vad vore jag utan honom, min klippa!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!