bra dagar

Skrivet 2008-08-07 Klockan 22:14:21

är det ibland eller oftast här hemma, men jag har haft 2 riktigt dåliga dagar.
Först en dag då min mage pajade ur helt.
Ont ont ont!!
Vill veta vad det är för fel, detta gör mig galen nämligen. Känns som jag inte kan leva mitt lvi som jag vill när jag mår som jag gör.
sen gårdagen som gav mig ett migrän anfall utan dess like.
Länge sen jag hade så ont :-(
fick ringa Thomas så han fick hämta barne, kände att jag var en fara om jag skulle gjort det själv.
Men efter lite sömn, ltie kräkningar och en uppiggande dusch vart jag männsika igen.

Idag har dock vart en bra dag.
Allt eller nästan allt har flytit på som det ska.
Jag har mått bra i både mage och skalle.

Nu väntar en ledig fredag och helgen.
innan jobbet sätter igång igen.

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-08-08 Klockan 19:00:51
ååå vad jobbigt att du mår så..

krya på dej vännen.



bilderna söker jag fram på google..typ animerade bilder o så sparar jag dem genom att högerklicka me musen..och sen kan jag hämta dem när jag sätter in bilder.



kramis o vila nu!!!

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!