bra helg

Skrivet 2008-08-10 Klockan 20:33:21

har det vat och allt gick så bra för barnen hos farmor och farfar igår.
De hade lekt och busat och fnissat och haft det jättebra.
L hade dock haft lite hemlängtan när de skulle sova.
Men efter lite prat och en saga så gick det över.
Han vart stolt och glad när vi hämtade dem.

Vi hade en trevlig kväll här hemma med vänner.
Min kusin var förbi en sväng och det var jättekul.
Vi har inte setts sen L var bebis så det är väl sådär 5 och 1/2 år sen.
Massa prat och skratt blev det i alla fall.
La oss sent och upp hyfsat tidig i morse då jag längtade masssor efter barnen.

Hämtade dem och sen var L på kalas.
Känns som det vart mycket kalas ett tag nu.
                                                                                                                                           

Nu sover de gott i sina sängar och jag är rätt så sliten nu.
Blir en tidig kväll känns det som.
                                                                                                                                       
I morgon börjar jobbet igen och det känns ganska ok.

ha det gott!!


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-08-10 Klockan 22:24:46
åå vad du är modig..barnen har aldrig varit själva hos farfar ofarmor...

å sovit över har de inte gjort själva nånstans men min mamma o min syster har varit här när vi var på bb...

så jag förstår hur ditt mammahjärta kändes.modigt som sagt.



hi,hi så männen grillade i regnet..skönt att oftast grillnigen blivit männens ansvar..ler.



nu ska jag dricka te..igen.sen sova..ska till tandläkare o massage i morgon.kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Vickan

Skrivet 2008-08-11 Klockan 12:02:45
Vad skönt att allt gick bra hos farmor & farfar!

Hos oss är det bara farmor och farfar som duger än så länge för Irma, mormor bor i V-ås och Irma känner sig inte 100% säker med henne än..Själv litar jag ju mest på min egen mamma,men vad gör man..

/Vickan

URL: http://sirpalisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!