Snart har första veckan gått

Skrivet 2008-08-14 Klockan 21:11:10

1 vecka har man då snart jobbat efter semestern.
Det har vart en ok vecka, förutom att jag har mått som jag gjort i min mage.
Har haft 2 relativt bra dagar nu så det är skönt.
Man hinner samla lite nya krafter då.
Är lite orolig för vad som ska komma fram när jag ska till läkaren om 1 vecka.
Försöker att inte fundera så mycket men ibland är det svårt.

L´s första vecka på fritids har vart toppen.
Han har funnit sig till rätta och går med lätta steg dit och man lämnar honom med ett leende på läpparna.
De sista dagarna har han funnit lite nya vänner och det känns jättebra.
Han får ju bara 1 kompis med sig från dagis och hon börjar nästa vecka.
Men det tycker jag på sätt och vis vart bra för då har han vart tvungen att fnna nya vänner oxå.

Helgen som kommer blir lugn och det känns som det behövs, så vi alla får vila och ladda om lite.

Nu ska jag ta en kopp te och njuta lite av lugnet och sällskapet av min underbara toppen goa älskade sambo  i soffan.
                                         


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-08-15 Klockan 18:06:35
hej o skönt första veckan gått bra.

när ska du träffa läkaren igen då.

låter ju jättejobbigt att må så.

nu är vi hemma igen.allt gått bra.

men trött nu förstås.ler.

kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!