snart var helgen slut då

Skrivet 2008-08-17 Klockan 21:31:35

och det har vart en trist helg.
Med min mage som förstört den till stor del.
Idag har barnen fått en toppendag i alla fall och det känns skönt.
De har vart med mormor och morfar och åkt räslbuss till ängelsberg.
Där fikade de nere vid vattnet innan de åkte hem igen.
L som älskar räslbussen hade ju en av de bästa dagarna nånsin. :-)
De värmde gott i mamma hjärtat.
                                              


Vad skulle vi göra utan dem, mormor och morfar alltså.

Nu sover barnen gott sen ett par timmar.
Och jag ska hoppa in i duschen.

Hoppas på en bra vecka där jag får må bra.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2008-08-17 Klockan 22:30:36
Jag har ibland också svårt att få med mig nån ut i skogen, så vi kanske skulle ta en svamppromenix tillsamans..?!

Nu ska jag sova, god natt på dig!

URL: http://sirpalisa.blogg.se/

Postat av: Anonym

Skrivet 2008-08-17 Klockan 22:34:46
skönt höra de är fler som är sådär..som oroar sig i förskott...att man inte är ensam.

samtidigt önskar jag förstås att vi itne behövde oroa oss.

så önskar jag att du ska få må bra i magen vännen..tråkigt de blev en sån helg..

men skönt att dina föräldrar var så gulliga..ja,du jag är me så tacksam för mina...

hoppas du får må bra nu vännen...kram kram!!!!

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-08-19 Klockan 17:33:59
hur är de idag då vännen...



nu ska jag skriva klart min lista..skriver inköpslista..är ju barnbidraget i morgon som kommer.yes.



trött idag känner jag...tänk att dagarna kan variera så.



kram kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!