bloggtorka

Skrivet 2008-12-09 Klockan 21:20:15

har det blivit just nu,
Har inte orken eller motivation att blogga.
sitter vid datorn men när jag väl ska blogga kommer jag inte på nåt att skriva om.
Helt tomt i skallen.
Känns som det är för mycket runt omkring nu som gör att jag inte kan sortera det jag har i skallen och därför får jag inte ner nåt.
Mår bra i magen just nu och när jag väl gör det så finns det helt plötsligt så mycket annat att ta tag i.
Drygt.
och sen när det är lite mycket kring L och hans trots nu så kräver det massor av mig, och när väl barnen kommit i säng så sjunker man ihop i soffan och stänger av allt.
Han har sånt humör nu och får utbrott för minsta lilla motgång.
vet inte hur vi ska hantera detta riktigt.
Nån med tips!?
ska vi muta, straffa eller vad?!
Han får ju inte bete sig hur som helst men det är itne kul med alla dessa gräl och ständiga tjafs.

nej nu ska jag ta en dusch.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2008-12-10 Klockan 19:36:15
Hej!

Ja typiskt att William är sjuk nu då då hinner vi inte träffas.

Det är så synd om honom också för han har sett fram emot luciafirandet på dagis han var ju sjuk förra året också, då hade han ju lunginflammation och vi låg på lasarettet, himla otur.

Ha det så bra, Kram

URL: http://williamebba.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!