Känner mig låg

Skrivet 2008-12-30 Klockan 16:46:54

vet inte varför.


Men har haft ont i magen ett par dagar nu igen och det tar verkligen på mig både fysiskt och prykiskt.
Blir totalt slut av det och rasar ner på botten direkt.
Tycker jag börjat lära mig min mage men nu känns det bara jobbigt och blä.
Orken finns inte och humöret är på botten.
Vill bara krypa ner under täcket och inte gå upp igen.
Men det är väl tur man har barnen i dessa lägen som man liksom måste hitta orken för.
Och som tur är min Thomas bara världsbäst dessa dagar, som stöttar mig till hundrar och avlastar mig så mycket han bara kan.
Sen har jag min älskaded syster som man kan klaga av sig för.
Trist bara att de åkt hem nu!!!!!!!!!!!!!!!

men vi ska planer in en tripp till dem i slutet av januari, när man fått lön igen så vi kan ta oss en shopping tripp, måste bara ha lite nytt känner jag, ha en väldigt liten garderob nu.
SKa väl itne handla på mig massa då jag vill gå ner mer, men nåt vill jag bara ha.

Nej nu ska jag mysa med barnen i soffan och titta på Pippi.


Kommentarer
Postat av: Maria

Skrivet 2008-12-30 Klockan 19:28:16
Kram!

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-12-31 Klockan 01:45:54
Hoppas nästa år ska vara en vändning för dej..

stor kram..

å gott nytt år..

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!