kvällen har lagt sig

Skrivet 2008-12-20 Klockan 21:38:14

och så även tystnaden i detta hus.
Barnen sover, eller snart så i alla fall,
Thomas läser kvällens saga, jag skulle läst men min röst är inte vad den borde vara, så för att de skulle slippa en fram kraxand saga så läser pappan idag. ;-)

Själv hamna jag här en stund.
Idag har vi börjat städa, rejält, röjt i skafferiet och på bänkar och bland all skit.
Hann även med att damma.
Så nu är det bara golven kvar och granen ska kläs, men det får bli i morgonkväll.

På dagen ska vi fira lite jul med min bror och hans familj hemma hos mamma och pappa.
Brodern med familj åker ju som sagt var till Thailand på tisdag, :-(
Lite trist men det är ju kul för dem.
Så vi ska äta lite julmat och byta paket.
Barnen ville ha pengar så idag har jag testat min kunskap som scrapbokare. Gick väl så där, men fick väl till 2 kort till tjejerna.
Hittade så gamla söta bilder på dem
Sätter in kort på dem här, döm mig inte för hårt, jag är nybörjare. :-)




Kanske inte världens bästa bilder på dem, men lite nöjd blev jag och kul var det. :-)

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Maria

Skrivet 2008-12-20 Klockan 22:15:27
Åh vilka gulliga kort!!!!!! Puss puss

Postat av: Yvonne

Skrivet 2008-12-21 Klockan 09:44:19
Jättefina kort tycker jag!!!

Har man väl börjat så är det svårt att sluta.

Kramar Yvonne

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!