sjukling

Skrivet 2008-12-16 Klockan 12:43:18

är jag just nu,
Därför har det inte blivit så mycket bloggande.
Har vart hemma denna vecka, började med magont och nu är jag förkyld, eller det har jag vart ett tag men när det sitter i länge så kommer min förkylningsastma igång.
och är man smart och börjar med sprayen i tid, Nej då.
den tar man när det börjar bli jäkligt.
Och det får man lida för n u med tungt att andass och helt slut.
Ska vara hemma i morgon oxå.
Men torsdag fredag ska jag förhoppningsvis orka jobba, ska vara på förskolan med min älsklingpersonal, vill ju jobba då!!!

nej nu ska jag vila mig lite.
tänkte jag skulle orka hämta hem barnen lite tidigare.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2008-12-16 Klockan 18:16:59
Pigga på dig!!! Kramar Y

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!