snödag

Skrivet 2008-12-07 Klockan 18:47:38

japp, det står inte fel utan det ska stå snödag, för det har vi haft idag.
Skottat bort all den snö som föll igår.
Och mycket var det och tung var den. men jag ska inte klaga.
Thomas lånade hem traktorn från jobbet och körde av det mesta med den.

Sen har vi lekt ute u en stor snöhög som han skottade upp.
Fick leta fram nya overaller till E.
För han hade växt så på längden att de var i kortaste laget i benen.
Så nu har han 3 nya som han kan ha efter L.
Bra att han kan ärva efter brorsan. :-)

Sen var vi och tog en fika hos farmor och farfar.
Sen när vi kom hem stupade jag på soffan, trött och såna hemska mensvärkar.
Sov en timme och kändes lite bättre.
Vi åt en sån sen lunch att det blev bara varma mackor och te nu på kvällen, gott!!




Nej, dags att förbereda för morgondagen.
och lägga barn.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-12-08 Klockan 14:45:51
hej.å så gott me varma mackor.

här är de bara regn.

har nyss svarat på dina frågopr men under ditt inlägg blev de visst.

hur mår du nu...

hur har ni de..

hur går de me julklappsköpen..

vart brukar ni fira jul...

kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-12-09 Klockan 16:36:24
å förstår de måste kännas lite annorlunda när man inte blri allasamlade på julen..men ni får väl ta juldagen som den mysiga dagen..för er vuxna allafall:-)

jag gillar att bara vara vi i familjen just när vi byter våra paket..de blir mkt luganre dåtycker jag.

men ev har vi varit till min bror o ätit mat på dagen..så vi får väl se omde blir så.

manenn har visst inte pratat me sin föräldrar om julen o inte köpt ngr paket heller..iblandvet ja nte hur han tänker..hm.

nu ska jag ta hand om min lilla lea för hon har feber i dag.

men kramkram vännen:-)



URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!