Fest och barnlediga

Skrivet 2008-02-23 Klockan 16:27:14

japp så är det , fest blir det ikväll, TREVLIGT!!!

Var ner till mamma och pappa med barnen redan vid lunch, åt där allihop och umgicks en stund.
Sen åkte T och jag hem, barnen ska sova där i natt.
Tog det lugnt en stund,Gjorde ansiktsmask, tog en lååångt bad, tände ljus och satt på musik.
Sen upp smorde in mig och målade naglarna.
Liten lyxig stund för mig själv.
T njöt av att se en fotbollsmatch i lugn och ro :-)
Sitter nu här med en öl och ska strax stryka kläderna.
Sen vid 6 ska vi bege oss.
Hem till en killkompis till T som köpt hus och fyller år.
Det bli lite lätt mat där, paj trodde han.
sen umgås men vänner.
det ska bli rikigt trevligt.
Man inser att vid såna här tillfällen att vi träffas alldeles för sällan.
Men det blir väl så när alla jobbar, har barn och hus.
Man har att göra som det är ändå.
NEj nu ska jag fixa klart mig.

Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!