Nu orkar jag inte mer

Skrivet 2008-02-22 Klockan 16:12:48

Min mage är återigen totalt kass, ont i den och får springa på toa stup i kvarten.
Böt nyss blöja på E och konstaterade att hans mage åtminstone är tillbaka i rätt form men gissa vad som kom då istället nu har han feber.
När ska det ta slut.
Har vart hemma sen förra fredagen med E, när ska han bli frisk???!!!!
Och vi som är bjudna på fest i morgon. Blir så lessen! :-(

nej nu orkar jag inte skriva mer för det blir bara depp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uppdatering 22.00

BLev inte så mycket mer med magen än ett par toabesök, kunde sen äta som vanligt.
Konstigt!!!

E verkar inte bli sämre så förhoppningsvis var det en tillfällig temphöjning.

Har slappat och degat i soffan nu på kvällen och nu sover barnen.
Mina goa underbara barn som jag älskar sååååå mycket!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!