Årets första dag!

Skrivet 2008-01-01 Klockan 17:44:28

Så har då snart årets första dag passerat.
Och oj vad  sliten jag är, fast gårdagen var lugn så var jag ju uppe betydligt längre än vad jag brukar.
Det straffar sig i dag kan jag lova. :-D
Men det är bara att bita ihop för barnen är lika pigga som vanligt.
Just nu har vi bara liten E hemma, då L ville åka och sova hos mormor och morfar.

Snart ska vi väl ta och beställa pizza för det är vad som ska ätas idag.
E fick korv och makaroner.

Imorgon blir det en tripp till synsam, ska kolla på nya glasögon.
Strax innan jul så pajade ju E mina. Har fått laga dem provisoriskt.
Vi ska få åka själva, barnen ska vara hemma med mormor och morfar.
Så vi tänkte passa på och kolla runt lite och ev käka lunch.

Ja undra då vad det nya året kan ha att bjuda oss på???
Lite mer friskhet hoppas jag.
VI har vart sjuk så mycket nu på slutet. :-(

Nej nu pockar E på min uppmärksamhet så bäst att göra honom nöjd.

Tack och hej för idag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!