Magsjuk

Skrivet 2008-01-02 Klockan 20:01:44

Jaha så blev man magsjuk igen då, BLÄÄÄÄÄ!

Hade sån magkramp hela kvällen igår och natten tillbringade jag på toa.
Inte kul!!!

Sov mycket på dagen, som tur var ju L hos mormor och morfar så han hade en bra dag i alla fall. Och E är nöjd bara han får vara hemma.

På eftermiddagen piggnade jag till ialla fall och vi gick ut allihop och barnen fick leka av sig i snön som fallit.
Gissa om de var nöjda efter det. :-)
Sen var det matlagning som gällde och sen såg Loch jag på Lotta på Bråkmakargatan.

Läggningen gick inge vidare idag.
Vi försöker ju få E att sova i nya sängen inne hos storebror, igår gick det jätte bra men inte idag!
SUCK!!!

Nej nu ska jag mysa lite brevid sambon i soffan och kolla på TV.

Tack för idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!