söndag

Skrivet 2008-01-13 Klockan 19:42:28

här hemma vart det lite sovmorgon idag, min morgon att gå upp och L sov till halv 9.
skönt!!!
Lilla E chockade mig och han fick jag väcka!!!! kvart i 10.!!!!!!

sen har vi hållt på med datorerna hela förmiddagen, internet strul, segt och låser sig.
Men nu är det fixat!!
jobbigt att vara utan.

Sen var vi ner till bror med famlij och hälsade på.
Snacka om man känder sig som blekfis brevid pepparkakorna.
De hade haft det toppen!!
Lilla E busade järnet med morbror och jagade stackar lilla katten, Han gillar inte E. :-D

Sen åkte vi hem och L kände sig lite hängig, förkyld. Ska sova hos mormor och morfar och vara hemma med morfar i morgon!
Inte för han var för sjuk för att gå på dagis mer att han ville ha en mysdag med morfar tror jag. :-)

nej nu jag mysa lite med sambon tror jag.
Kram och ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!